petek, 18. julij 2008

Any spet na UniForumu :)

(espanol)
yupi yeee!!!! como me divertiii!!!!!

me la pase increible en los premiooos!!!!! mil gracias chicos ,a tooodos x q yo se q estuvieron votanto x nosotros y eso para mi es el mejor premio x q es del corazon!!
y gracias a las lokitas q me llevaron mis floreees!!!! ANAHIROCKS!!!!! son increibles!! muchas gracias en verdad me sorprendieron ,me hicieron sentir tan bonito!! como cuando estas en el festival de la escuela y ves a toda tu porra jajaaja!!!!
bueno chicos me voy x q nos vamos a monterrey!!!! x fin voy a ir a monterrey!!!!!! heeeeee!!!!!!
y bueno les dejo millones de besos y todo mi corazon,como siempre y para siempre x q pase lo pase mi corazon estara siempre cerca de ustedes...ojala los suenos como este nunca terminaran.
los adoro.
any.

(slovensko)
yupi yeee!!!! kako sem se zabavala!!!!!

na podelitvi sem se imela super!!!!! tisočkrat hvala vsem, ker vem da ste glasovali za nas in to je zame največja nagrada, ker je iz srca!!
in hvala fanicam ki so mi prinesle rožeee!!!! ANAHIROCKS!!!!! neverjetne so!! najlepša hvala res ste me presenetile, počutila sem se zelo lepo!! kot kadar si na kakšnem šolskem festivalu in vidiš vse ki navijajo zate in so s teboj jajaja!!!!
dobro otroci grem, ker gremo v monterrey!!!! končno grem v monterrey!!!!!! heeeeee!!!!!!
in dobro, pošiljam vam milijon poljubčkov in moje srce, kot vedno in za vedno ker naj se zgodi karkoli moje srce bo vedno blizu vas...upam da se sanje kot so te nikoli ne končajo.
obožujem vas
any.

Ni komentarjev: