četrtek, 3. julij 2008

Potrjeno, Dulce María bo bila protagonistka nove mladinske telenovele izpod peresa P. Damiána

(espanol)
Confirmado, Dulce María será la protagonista de la nueva telenovela juvenil de Pedro Damián .

La intérprete de "No pares" habló en exclusiva acerca del que seria su regreso a los melodramas: "Pues bueno para empezar yo adoro a Pedro y lo admiro muchísimo y me encantaría volver a trabajar con él, de verdad es como familia y me encantaría además de que yo creo que Pedro todo lo que hace lo hace es muy creativo, cosas muy reales y muy diferentes que dejan un mensaje, me encantaría, me encantaría, depende de las fechas y de cómo se van dando las cosas".

Dulce está segura de que podría organizar perfectamente sus tiempos como integrante de RBD y como protagonista de esta nueva historia.

(slovensko)
Potrjeno, Dulce María bo bila protagonistka nove mladinske telenovele izpod peresa P. Damiána

Pevka ''No pares'' je spregovorila v eskluzivnem intevjuju glede njeni vrnitvi k telenovelam:

''Za začetek bi rada rekla da obožujem Pedra y in ga zelo občudujem in b i z veseljem ponovno delala z njim, ker je v resnici kot del moje družine in bi to z veseljem naredila, ker vem da je v vsem zelo kreativen, zelo realen in dela projekte, ki pustijo ljudem neko sporočilo, zelo bi me veselilo res, odvisno od datumov in kako bomo lahko uskladili.''

Dulce je prepričan, da bi lahko uskladila svoj urnik z RBD-jevci kot tudi z telenovelo.


Ni komentarjev: