ponedeljek, 1. december 2008

Dulce na UniForumu

Dulce Maria je vsem svojim oboževalcem po dolgem času pustila sporočilo.
Prijateljiii!!!

Živijo!!

Koliko časa.. imela sem veliko dela,a sem si vas želela obiskati. Skozi sem kontrolirala kaj se dgaja z vami. Vse kar delam, je za vas. Ne veste kako sem vas pogrešala, v resnici mi zelo manjkate . Vem, da je to zelo težek trenutek.. vendar mislim, da se komaj v drugačnosti zavedamo, na koga se lahko zanesemo, kdo še naprej verjame in kdo izmed nas se nikoli ne preda.

Po drugi strani bi rada izvedela, kaj menite o mojem novem projektu Verano de amor.. Želimo si ustvariti nekaj, kar vam bo všeč, da bomo lahko še naprej z vami. Kaj pravite? KAj pa pravite na koncerte, ki jih pripravljamo? Zahvalila bi se vam rada, za to, da vem kako se počutite in kaj si mislite. Rada vas imam! Moram se vam zahvaliti tudi za vsa pisma, zelo so me ganila, povedati vam moram tudi, da ne odhajam nikamor.. tukaj bom, dokler boste to od mene želeli. Verjemite mi. Z vsem srcem pričakujem vaše odgovore.

vir: rbd-slovenija.tk

Ni komentarjev: