sobota, 20. december 2008

Poncho Herrera: Božič bo praznoval doma

Poncho Herrera povdarja, da je smisel Božiča preživeti ga z družino in se ob tem zabavati.

"Božič je zame zelo pomemben čas, ki ga preživim v družinskem krogu", je povedal član skupine RBD.

"Ljudje govorijo, da je to čas, ko moramo odpuščati ljudem in ga preživeti s svojimi najbljižimi, jaz pa mislim, da bo tako moglo biti vsak dan in ne samo za Božič".

Čeprav ima Poncho veliko obveznosti, si je vzel čas za družino. V tem času bo poslusil zbrati čim več moči, da bo lahko po praznikih nadaljeval z delom.

"Na Božični večer bom večerjal s svojo družino, nato imam teden počitnic in ponovno na delo".

"Moja mama naredi zelo dober bakala, a nimam najljubše božične jedi. Rad jem vse" je še dodal.

Med intervjujem se je spolnil še na otroštvo in povedal, kaj je pisal Božičku:"Ponavadi sem si zaželel kakšno igračo, on pa mi je vselej prinesel oblačila. Sovražil sem to!"

Glede na to, da je država v veliki krizi, je Poncho povedal, da si je vsaj ob praznikih potrebno pomagati.

"Upam, da boste Božič preživeli kar se da lepo, uživajte v družbi družine in imejte se lepo na počitnicah. Kljub problemom se poskušajte čim bolj zabavati, saj je to najpomembnejše".

vir: rbd-slovenija.tk

Ni komentarjev: