četrtek, 19. junij 2008

Any na UniForumu

original sporočilo:

hoy estoy muy triste...estoy en cama con calentura,me duele todo el cuerpo,no puedo ni hablar me estan llenando de medicinas q aparte me hacen q la panza me duela horrible....todo el tiempo tengo ganas de llorar x q me siento muy mal y el doctor dice q si salgo de mi cuarto se puede complicar volverse pulmonia!! no quieroooo no quiero estar enferma pero asi es y no puedo hacer mas q quedarme en cama tomarme odo eso para estar bien lo antes osible...no voy a ir a monterrey y eso es lo que mas me one triste x q ya queria ir y cantar y ver a la gente y estar en monterrey donde tengo tantos amigos tan lindos y gente que se q me quiere de corazon pero perdonenme gente de mty el doctor no me dejo ir y me dijo si te vas puede ser muy grave...que hago? estoy tan aburrida..todo el dia me da sueno con esas medicinas ya vi como mil peliculas,viene a verme ana pau y no le puedo dar besos x q soy un foco de infeccion contagioso!!!! esto esta muy feo...rodri me trajo flores y se murieron yo creo q les pegue la enfermedad..pero bueno solo queria tener fuerza para escribir esto y decirles que los adoro y extrano mucho y q me perdonen estare unos dias off pero espero ponerme bien muy pronto para contarles cositas divertidas y todo eso. los quiero mucho!!!

prevod:

Živijo prijatelji!
Danes sem zelo žalostna. Ležim v postelji z vročino, vse me boli, ne morem niti govorit. Jemljem zdravila, zaradi katerih me boli trebuh. Zdravnik mi je rekel, da če bom šla na zrak, lahko dobim pljučnico. Počutim se grozno, skozi mi gre na jok. NOČEM, nočem biti bolna, ampak tako je, ostati moram v postelji in jemati vsa zdravila, da ozdravim čim prej. Žal ne bom mogla iti v Monterrey in to me najbolj žalosti, ker si močno želim peti in videti fane, biti v Monterreyu, kjer imam veliko prijateljev in ljudi, ki me imajo radi. Fani iz Monterreya, oprostite mi, ampak zdravnik mi ni dovolil priti k vam, rekel mi je da se lahko moje zdravje zakomplicira, če grem. Kaj naj naredim? Dolgčas mi je. Cele dneve ležim, spi se mi, jemljem zdravila in videla sem že milijon filmov. Ko pride na obisk Ana Pau, je ne smem objeti, ne poljubiti, ker jo lahko nalezem. To mi ni všeč. Rodrigo mi je prinesel rože, a so ovenele. Mislim, da sem jih jaz nalezla. No dobro, hotela sem vam samo povedati kaj se mi dogaja, ter vam povedati, da vas pogrešam. Upam, da mi boste oprostili, ker bom nekaj dni odsotna. Upam, da se čim prej pozdravim in se vam naslednjič oglasim z veselimi dogodki. Vas imam zelo rada!!!
(prevod: rbd-slovenija)

Ni komentarjev: