petek, 15. avgust 2008

Anahi (RBD) spet na UniForumu

original sporočilo:
bebitos bipolares!!!!!
jajajajaja holaaaa!!!!!
que hay?? que me cuentan? pues yo aqui saludandolos y les cuento que estoy muy emocionada x q el martes ya me voy a espanitaaa!!!! woooww!!! yupi yeeee!! y que x fiiin ya voy a hacer concirtos me urgeeee ya extrano muchooooo
y que creen?? chisme chismeeeeee..les tengo una sorpresaaaa en los conciertos que vienen tal vez voy a cantar algo muuuuyy especial pero los voy a dejar con la dudaaa jajaajaja .....
los amo para siempre.. no importa donde ni como ni cuando pero por siempre juntos.
any.

slovenski prevod:
otroci bipolarni!!!!!
jajajajaja živjoooo!!!!!
kako kaj?? kaj novega? jaz sem tukaj, vas pozdravljam in bi vam rada povedala da sem zelo vesela, ker grem v torek v španijooo!!!! woooww!!! jupi jeeee!! in da bom končno spet na koncertih ker mi je že nujaaaa, že zelooooo pogrešam
in kaj mislite?? trači tračiiiiii..imam eno presenečenjeee na koncertih ki prihajajo mogoče bom pela nekaj zeeeeloo posebnega ampak vas bom pustila v dvomiih jajaajaja .....
rada vas imam za vedno.. ni važno kje niti kako niti kdaj ampak za vedno skupaj.
any.

Ni komentarjev: