sreda, 20. avgust 2008

Dul na UniForumu

original sporočila lahko vidite s klikom na naslove:
Z vso bolečino mojega srca

Živijo.. pišem vam, ker se zdaj ne smemo vdati.. sem zelo žalostna, ampak prav to so življenjske preizkušnje, v katerih se lahko močno primeš in preživiš, ali pa se prepustiš, da te odnese tok.. vi ste tisti, ki ste nam dali vse, ki ste verjeli v nas, naše sanje ste spremenili v resničnost.. ste moji najboljši prijatelji, ki me poznate bolje kot kdorkoli, celo jaz.. dala sem vam moje življenje, ker ste vi razlog za moje življenje.. ob objavi te novice, smo bili tudi mi presenečeni, saj nismo pričakovali, da se bo to tako kmalu zgodilo.. najmanj kar lahko naredimo za vas, oboževalcem, je, da vam povemo resnico.. odločitev nas je stala veliko časa in veliko solza, vendar je ta odločitev nastala med veliko ljudmi, in vseh 6 nas je za to vedelo, in ta del ni lahek, čeprav bi vam rada rekla drugače.. zaslužite si resnico.. mislim, da je do dokončnega slovesa še dosti časa, in zato si moramo ta čas narediti magičen, uresničiti čim več sanj, lahko organiziramo skupaj različne stvari, lahko skupaj obiščemo kraje, ki jih še nismo obiskali, in skupaj lahko ustvarjamo magijo in združimo naše moči, ker vse kar imamo je današnji dan, ki ga moramo izkoristiti, ker to še ni konec.. nekateri izmed vas veste, kako so meni težka slovesa in ločitve, zato ne vem kako naj se s tem spopadem.. zato zmeraj govorim o neskončnosti, ker bi si želela, da vse kar je lepega v tem življenju traja večno.. v našem življenju, čeprav boli, se moramo naučiti, da se rojevamo in edino sigurno je, da nekega dne umremo.. to ni nič slabega, tak je naraven življenjski krog, zato moramo, ko smo živi storiti največ kar lahko.
Z vsem srcem in odkritostjo.
Dulce

Vi ste najpomembnejše

Najbolj me boli, da tako kot vi, si ne znam predstavljati življenja brez vas.. z vami sem spoznala pravo brezpogojno ljubezen.. vi zares verjamete v vse kar smo ustvarili.. vsaj zame je resnično.. če se ta krog konča, se bo vse zaključilo, prenehali bomo verjeti.. vendar to ni konec.. zame je to preobrazba.. težko, zelo težko mi je, zelo sem žalostna in odpiram vam svoje srce.. vi pa mislite, da mi je vseeno in, da me to, kar je najpomembnejše v mojem življenju, ne boli.. kar sedaj počnem je, da vam govorim resnico.. poskušam vam dati moč, čeprav v tem trenutku ne vem od kje jo vzet.. nekega dne boste vse to razumeli.. to ni nikogaršnja krivda, pomagajte nam, da te 4-letne sanje končamo s čarobnostjo.. skupaj se borimo, da nam te sanje ostanejo, čeprav vse ostalo izgine.

Ni komentarjev: