sobota, 1. november 2008

Any na UniForumu

HELLO world!!!!

Malo se že pozabila na vas...oprostite, ampak morala sem urediti veliko stvari in videti kaj bo z mojo prihodnostjo.
Hočem peti!!! Ampak, ali je to mogoče? Je sploh vredno truda? Nevem kaj naj naredim! Včasih mislim, da me kot solistko ne boste imeli radi, včasih, da me boste!
Naj se magija ne konča in naj za vedno ostane v vaših srcih.
V meni je nek glas, ki mi pravi "moraš leteti" in takrat zečnem znova verjeti, sanjati im misliti da je vse mogoče.

Edino kar je 100% je, da bomo vedno združeni zaradi ljubezni do glasbe, ki premika mostove v naših srcih in zaradi sanj, čeprav vsak sanja drugače, se vse sanje nanašajo na ljubezen, mir, združenje in upanje.

Želim že enkrat v letalo!!!Hočem biti skupaj z vami!!!Čeprav bodo to zadnji koncerti jih bom uživala kot bi bili prvi, zato ker vem da se to v naših srcih nebo nikoli končalo.

Ljubim vas, za vedno!!!!


vir: rbd-slovenija.tk
/ Prevedla: Lala

Ni komentarjev: