sobota, 1. november 2008

Načrti Dulce Marie

Igralka in pevka Dulce Maria je oseba, ki ima rada izzive. Torej je v njene roke prišel scenarij, da zaigra v animiranem filmu z naslovom El Agente 00-P2, ga je morala sprejeti in tako narediti odmor svojim obveznostim s skupino RBD. V filmu ki ga producirata Federico de Fuentes in José García de Letona, je posodila glas doktorici Molly Cacatu. Film si bomo lahko ogledali konec januarja 2009 v njem pa bodo sodelovali tudi Jaime Camil, Silvia Pinal in Rogelio Guerra.

"To je pravi izziv zame, čeprav sem pri sedmih ali osmih letih posnela sinhroniziran film Plaza Sésamo. To ni isto kot igrati v telenoveli, zato ker osebi posodiš samo glas. Bilo je zelo zabavno."

"Molly mi je zelo všeč, zelo sva si podobne celo isto barvo las imava."

Bližnji plan, ki ga ima trenutno igralka, je končati turnejo z RBD, ki se začne ta teden v Južni Ameriki.

"Na zadnjem CD-ju skupine RBD bosta dve moji pesmi in to je zame zelo pomembno. Ta teden se začne naša zadnja turneja, obiskali bomo Argentino, Kolumbijo, Brazilijo in Bolivijo. V decembu bomo obiskali še Slovenijo, Srbijo, Romunijo, Peru, Venezuelo, Los Angeles in imeli bomo tudi koncert v Mehiki. Zelo sem vznemirjena, saj je RBD bil moja življenska šola in služba."

In čeprav je žalostna, zaradi razpada skupine, je tudi zelo vznemirjena, saj se bo po štirih letih znova posvetila telenovelam. V načrtu ima, da posname mehiško verzijo argentinske telenovele Verano del 98, ki jo bo produciral Pedro Damián.
vir: rbd-slovenija.tk

Ni komentarjev: