nedelja, 19. oktober 2008

Anahi se bori z razlogom

Ob priznanju, da ni bilo lahko premagati anoreksije in bulimije, je pevka in igralka Anahi predstavila svojo novo kampanijo, da bi preprečila razširjanje teh bolezni. Pevka, ki ima podporo Televise in Ministrstva za zdravje je zagotovila, da je bolezen premagala in, da je pripravljena biti zgled, da se bolezen lahko premaga.
Pripravjljena pogovora o izkušnjah, ja Anahi priznala, da je bila borba proti bolezni težka, saj sama ni vedela kako in kaj.
Kampanija proti anoreksiji in bulimiji, vključuje 4 reklame, ki so se začele predvajati v sredo. Razložila je, da je to načrtovala že nekaj časa, saj si želi pomagati ljudem s tem problemom. Želi si seznaniti ljudi s tema boleznima, da bodo vedeli kako reagirati, na koga se obrniti, če se jim to zgodi.
Ljudi in institucije, bodo lahko kontaktirali preko brezplačne telefonske številke, ki je napisana na vsakem oglasu in reklami. "Veliko mi pomeni, da lahko pomagam mladim, ki preživljajo te težke trenutke, saj vem kako je živeti s tema boleznima."
"Kar se je zgodilo meni, se dogaja veliko mladim po celem svetu. Moja zgodba se je začela pri 14 letih. Še vedno ne vem, kaj je bil povod za to, vem pa, da bi vam zaradi tega zelo težko pripovedovala o njej, saj se mi je zaradi bolezni ustavilo srce za nekaj trenutkov." je povedala Anahi.
"Po nekaj času, ko ne trpim več za boleznijo, vem, da si želim živeti. In zahvala, da sm danes tu, gre moji družini, za vso podporo. Vendar sama podpora ni bila dovolj, obiskati sem morala veliko rehabilitacijskih klinik." je dodala.
Za kampanijo sem se borila s pomočjo Televise, Ministrstva za zdravje in Pedra Damiana. O njem je povedala, da je bil zraven, ko je preživljaja to bolezen, saj so v tistem obdobju snemali telenovelo "A mil por hora".
Pedro Damian je dodal, da si želijo, da se kampanija razširi v vse države, kjer poznajo Anahi. Armando Burraquete, predstavnik Ministrstva za zdravje pa je povedal, da bodo na brezplačni telefonski liniji imeli več kot 80 ekip, ki bodo sprejemale klice in pomagale.

vir: rbd-slovenija.tk

Ni komentarjev: