nedelja, 5. oktober 2008

Christian na UniForumu

Ker so se včeraj začele širiti govorice, da je Christian hotel posvojiti otroka a so mu vlogo zavrnili, se jih je Christian odločil zanikati kar na forumu Univision. Za ogled originalnega sporočila kliknite na naslov.

Kako ste? Upam da ste dobro. Jaz sem v Venezueli saj imamo jutri koncert in rad bi vam rekel da ne vrjamite zgodbi, da sem jaz hotel posvojiti otroka KER GA NISEM. Imam le 25 let in se želim posvetiti karijeri. In že ko govorimo o tem bi vas prosil, da tisti ki poznate zgodbo telenovele Verano del 98 (jaz jo ne), pišete Pedru na mail v kateri vlogi bi me najraje videli. Rad bi igral kakšno vlogo z drugačno zgodbo a vi ste tisti, ki biste gledali telenovelo in zato vam želim ustreči .. to delam zato, ker ne bi rad imel stranske vloge in bil nek brezvezen človek čez leto, dokler se ne posvetim ponovno glasbeni karieri. OK sedaj veste kaj imate za domačo nalogo in vedite, da ste vi klijenti in kar vi hočete bom jaz naredil saj je klijentom treba vedno ustreči hehhe. Rad vas imam in veselilo bo me, če bi bili vi moji manageri. Pazite nase! bye bye chris
vir: rbd-slovenija.blogspot.com

Ni komentarjev: